Nauka programowania wsparciem rozwoju intelektualnego dzieci i młodzieży

Nauka programowania wsparciem rozwoju intelektualnego dzieci i młodzieży
Nowy Tomyśl, 28 października 2016

Nauka programowania
Index Program Warsztaty Rejestracja Uczestnicy Materiały Kontakt Warunki uczestnictwa
Ramowy program konferencji.
09:30 - 10:00 Rejestracja uczestników konferencji
Część plenarna - Sala widowiskowa Nowotomyskiego Ośrodka Kultury (ul. Tysiąclecia 3)
10:00 - 11:40
  • Inauguracja konferencji
  • Programowanie kluczową kompetencją przyszłości - prof. dr hab. Wojciech Cellary
  • Programowanie w szkole - Dariusz Stachecki
11:40 - 12:10 Przerwa kawowa
12:10 - 13:30
  • Zaprogramuj swoją przyszłość - dr Krzysztof Kurowski
  • Kompetencje nauczyciela w zakresie nauki programowania - dr hab. Marlena Plebańska
13:30 - 15:00 Przerwa obiadowa, przejście do budynku Gimnazjum im. Feliksa Szołdrskiego w Nowym Tomyślu (os. Północ 25)
Część warsztatowa (budynek Gimnazjum w Nowym Tomyślu)
15:00 - 15:55 Sesja warsztatowa 1
16:00 - 16:55 Sesja warsztatowa 2
17:00 - 17:55 Sesja warsztatowa 3

Część warsztatowa
Sesja 1
15:00 - 15:55
Sesja 2
16:00 - 16:55
Sesja 3
17:00 - 17:55
Nauka programowania z wykorzystaniem gry Scottie Go! Nauka programowania z wykorzystaniem gry Scottie Go! Nauka programowania z wykorzystaniem gry Scottie Go!
Wykorzystanie elementów Internetu Rzeczy w klasie do nauki podstaw budowy i programowania układów mechatronicznych z zestawem BECREO. Wykorzystanie elementów Internetu Rzeczy w klasie do nauki podstaw budowy i programowania układów mechatronicznych z zestawem BECREO. Wykorzystanie elementów Internetu Rzeczy w klasie do nauki podstaw budowy i programowania układów mechatronicznych z zestawem BECREO.
Programowanie obrazu i dźwięku. Warsztaty z technik programistycznych niezbędnych przy tworzeniu nowoczesnych stron WWW. Programowanie obrazu i dźwięku. Warsztaty z technik programistycznych niezbędnych przy tworzeniu nowoczesnych stron WWW.  Programowanie obrazu i dźwięku. Warsztaty z technik programistycznych niezbędnych przy tworzeniu nowoczesnych stron WWW.
Programowanie i sztuka.
https://vimeo.com/channels/processing
https://www.youtube.com/watch?v=FkmMzqohsDo
Programowanie i sztuka.
https://vimeo.com/channels/processing
https://www.youtube.com/watch?v=FkmMzqohsDo
Programowanie i sztuka.
https://vimeo.com/channels/processing
https://www.youtube.com/watch?v=FkmMzqohsDo
Robotyka EV3 w szkole Robotyka EV3 w szkole Robotyka EV3 w szkole
Cyfrowi wynalazcy Cyfrowi wynalazcy Cyfrowi wynalazcy
Intelektualna przygoda z robotami Dash&Dot Intelektualna przygoda z robotami Dash@Dot Intelektualna przygoda z robotami Dash&Dot
Swift Playgrounds - nauka programowania na iPadzie Swift Playgrounds - nauka programowania na iPadzie Swift Playgrounds - nauka programowania na iPadzie
Python nie tylko na informatyce, czyli środowisko do zadań specjalnych Python nie tylko na informatyce, czyli środowisko do zadań specjalnych Minecraft i Python dla matematyków i nie tylko
Ozobot - jak zaprogramować drogę ewakuacyjną? Ozobot - jak zaprogramować drogę ewakuacyjną?  Ozobot - jak zaprogramować drogę ewakuacyjną? 
„Programowanie w ruchu”, czyli jak dzieci bawiąc się zrozumieją kod, instrukcję i algorytm, a nawet zapis dwójkowy. „Programowanie w ruchu”, czyli jak dzieci bawiąc się zrozumieją kod, instrukcję i algorytm, a nawet zapis dwójkowy.  „Programowanie w ruchu”, czyli jak dzieci bawiąc się zrozumieją kod, instrukcję i algorytm, a nawet zapis dwójkowy.

 

Program konferencji