Część warsztatowa |
L.p. |
Temat warsztatu |
Sala |
Sesje: |
Sugerowany poziom edukacyjny |
1. |
Nauka programowania z wykorzystaniem gry Scottie Go! Prowadzenie: PCSS |
205 |
1, 2, 3 |
1, 2, 3 |
2. |
Wykorzystanie elementów Internetu Rzeczy w klasie do nauki podstaw budowy i programowania układów mechatronicznych
z zestawem BECREO. Prowadzenie: PCSS |
208 |
1, 2, 3 |
2,3, |
3. |
Programowanie obrazu i dźwięku.
Warsztaty z technik programistycznych niezbędnych przy tworzeniu nowoczesnych stron WWW.
Prowadzenie: PCSS |
213 |
1, 2, 3 |
3, 4 |
4. |
Programowanie i sztuka. Prowadzenie: PCSS
|
105a |
1, 2, 3 |
3, 4 |
5. |
Robotyka EV3 w szkole. Prowadzenie: Jakub Piasecki |
9 |
1, 2, 3 |
2, 3, 4 |
6. |
Cyfrowi wynalazcy. Inteligentne miasto – jak to jest zrobione? |
208a |
1, 2, 3 |
1, 2, 3 |
7. |
Intelektualna przygoda z robotami Dash&Dot. Prowadzenie: Krzysztof
Grabowski |
109 |
1, 2, 3 |
1, 2, 3 |
8. |
Swift Playgrounds - nauka programowania na iPadzie. Prowadzenie: Dariusz
Stachecki |
203 |
1, 2, 3 |
1, 2, 3 |
9. |
Python nie tylko na informatyce, czyli środowisko do zadań specjalnych.
Prowadzenie: Adam Jurkiewicz |
7 |
1, 2 |
3, 4 |
10. |
Ozobot - jak zaprogramować drogę ewakuacyjną? |
105 |
1, 2, 3 |
1, 2, 3 |
11. |
„Programowanie w ruchu”, czyli jak dzieci bawiąc się zrozumieją kod, instrukcję i algorytm, a nawet zapis dwójkowy.
Prowadzenie: Maciej Krzywda-Pogorzelski |
14 |
1, 2, 3 |
1, 2 |
12. |
Minecraft i Python dla matematyków i nie tylko. Prowadzenie: Adam Jurkiewicz |
7 |
3 |
3, 4 |
Ci z Państwa, którzy nie zapisali się elektronicznie na warsztaty, będą
mogli to zrobić podczas rejestracji. |
Opis warsztatów prowadzonych przez PCSS |
Warsztaty z programowania OzoBot w Kościerzynie |
Każdy może kodować - serwis edukacyjny Apple
|