Nauka programowania wsparciem rozwoju intelektualnego dzieci i młodzieży

Nauka programowania wsparciem rozwoju intelektualnego dzieci i młodzieży
Nowy Tomyśl, 28 października 2016

Nauka programowania
Index Program Warsztaty Rejestracja Uczestnicy Materiały Kontakt Warunki uczestnictwa

Część warsztatowa
L.p. Temat warsztatu Sala Sesje: Sugerowany poziom edukacyjny
1. Nauka programowania z wykorzystaniem gry Scottie Go! Prowadzenie: PCSS 205 1, 2, 3 1, 2, 3
2. Wykorzystanie elementów Internetu Rzeczy w klasie do nauki podstaw budowy i programowania układów mechatronicznych z zestawem BECREO. Prowadzenie: PCSS 208 1, 2, 3 2,3,
3. Programowanie obrazu i dźwięku. Warsztaty z technik programistycznych niezbędnych przy tworzeniu nowoczesnych stron WWW. Prowadzenie: PCSS 213 1, 2, 3 3, 4
4. Programowanie i sztuka. Prowadzenie: PCSS
105a  1, 2, 3 3, 4
5. Robotyka EV3 w szkole. Prowadzenie: Jakub Piasecki 9 1, 2, 3 2, 3, 4
6. Cyfrowi wynalazcy. Inteligentne miasto – jak to jest zrobione? 208a  1, 2, 3 1, 2, 3
7. Intelektualna przygoda z robotami Dash&Dot. Prowadzenie: Krzysztof Grabowski 109 1, 2, 3 1, 2, 3
8. Swift Playgrounds - nauka programowania na iPadzie. Prowadzenie: Dariusz Stachecki 203 1, 2, 3 1, 2, 3
9. Python nie tylko na informatyce, czyli środowisko do zadań specjalnych. Prowadzenie: Adam Jurkiewicz 7 1, 2 3, 4
10. Ozobot - jak zaprogramować drogę ewakuacyjną? 105 1, 2, 3 1, 2, 3
11. „Programowanie w ruchu”, czyli jak dzieci bawiąc się zrozumieją kod, instrukcję i algorytm, a nawet zapis dwójkowy. Prowadzenie: Maciej Krzywda-Pogorzelski 14 1, 2, 3 1, 2
12. Minecraft i Python dla matematyków i nie tylko. Prowadzenie: Adam Jurkiewicz 7 3 3, 4
Ci z Państwa, którzy nie zapisali się elektronicznie na warsztaty, będą mogli to zrobić podczas rejestracji.
Opis warsztatów prowadzonych przez PCSS
Warsztaty z programowania OzoBot w Kościerzynie
Każdy może kodować - serwis edukacyjny Apple  

 

Program konferencji