[S3W01] Porady kota i węża – Czy warto grać w Toto Lotka? A.Borowiecka, OEIiZK – sala 205

Data/Czas
Date(s) - 22/04/2023
10:00 - 11:00

Kategorie


Podczas warsztatu przygotujemy projekt w Scratchu i program w języku Python pozwalające odpowiedzieć na pytanie zadane w tytule. Pokażemy także, w jaki sposób można wprowadzać elementy losowości na lekcjach informatyki w szkole podstawowej i średniej. Warsztat jest przeznaczony dla nauczycieli informatyki oraz innych zainteresowanych nauczycieli.

Zainteresowany tym warsztatem? Zgłoś się!

 

1. Jeśli nie jesteś zalogowany, zrób to

Tylko zalogowani uczestnicy konferencji mają możliwość rezerwacji warsztatów.

 

2. Wypełnij formularz zgłoszeniowy i wyślij zgłoszenie

Podaj swoje imię i nazwisko oraz numer telefonu (na wszelki wypadek). Jeśli masz jakieś dodatkowe uwagi, wpisz je w okienku „wiadomość dla organizatora”.

 

3. Odbierz wiadomość e-mail od organizatora

Na Twoją skrzynkę e-mail prześlemy wiadomość z informacją o przyjęciu („rezerwacja w trakcie”) i potwierdzeniu zgłoszenia („rezerwacja potwierdzona”).

 

4. Korzystaj z menu uczestnika konferencji

Spójrz na dół naszej witryny www. Znajdziesz tu menu z linkami do przydatnych informacji. Jeśli jesteś zalogowany, w każdej chwili możesz sprawdzić, na jaki warsztat już się zapisałeś („Moje rezerwacje”).

Rezerwacje

Rezerwacje na to wydarzenie są już niedostępne.

Skip to content