22/04/2023
10:00 - 11:00
|
[S3W01] Porady kota i węża – Czy warto grać w Toto Lotka? A.Borowiecka, OEIiZK - sala 205
|
22/04/2023
10:00 - 11:00
|
[S3W02] Porównanie narzędzi do tworzenia grafiki trójwymiarowej (3D) – Tinkercad i SketchUp G. Koba, K. Koba-Gołaszewska - sala 105
|
22/04/2023
10:00 - 11:00
|
[S3W03] Przegląd możliwości sztucznej inteligencji (AI) w aplikacjach edukacyjnych - J. Alberska - sala 14
|
22/04/2023
10:00 - 11:00
|
[S3W04] Python i mikrokontrolery Arduino - dla klas 7-8 i projektu Laboratoria przyszłości A. Jurkiewicz - sala 204
|
22/04/2023
10:00 - 11:00
|
[S3W05] Zrób swój :bit – zajęcia z płytką BBC micro:bit - prof. Maciej M. Sysło - sala 213
|
22/04/2023
10:00 - 11:00
|
[S3W06] Dowiedz się, jak skonfigurować i wdrożyć produkty Apple w swojej szkole - P. Darmosz - sala 208
|
22/04/2023
10:00 - 11:00
|
[S3W07] Administrowanie urządzeniami w InTune – warsztat dla administratorów IT. – Artur Rudnicki - sala 109
|
22/04/2023
10:00 - 11:00
|
[S3W08] Czy ekosystem Microsoft365 pomaga w prowadzeniu atrakcyjnych zajęć? – Marta Wysocka - sala 7
|
22/04/2023
10:00 - 11:00
|
[S3W09] Chromebooki w akcji – jak wykorzystać potencjał Chromebooka podczas zajęć stacjonarnych M. Danieluk - sala 9
|
22/04/2023
10:00 - 11:00
|
[S3W10] Pracownia sztucznej inteligencji w Twojej szkole - P. Kryla, P. Mrokwa - sala korekcyjna
|