V Konferencja Technologie mobilne w szkole - edukacja z iPadem |
![]() |
Index | Program | Warsztaty | Rejestracja | Uczestnicy | Galeria | Kontakt | Warunki uczestnictwa | Poprzednie edycje | KASSK |
![]() ![]() | |
Ramowy program konferencji. | |
10:30 - 11:00 | Rejestracja uczestników konferencji |
Część plenarna | |
11:00 - 12:30 |
|
12:30 - 13:00 | Przerwa kawowa |
Część warsztatowa | |
13:00 - 14:00 | Sesja warsztatowa 1 |
14:10 - 15:10 | Sesja warsztatowa 2 |
15:10 - 16:00 | Przerwa obiadowa |
16:00 - 17:00 | Sesja warsztatowa 3 |
17:10 - 18:10 | Sesja warsztatowa 4 |
![]() |
Tematyka warsztatów | ||
Temat warsztatu | Opis | Prowadzący |
Godzina kodowania na iPadzie | Zajęcia poświęcone ogólnoświatowej inicjatywie Hour of Code w ramach Computer Science Education Week. Kodowanie może być doskonałą przygodą i wyśmienitą zabawą! | Krzysztof Hałas |
Food for good mood - Taste your English! - czyli jak "ugryźć" Apple ;) | W trakcie warsztatów pokażemy różne sposoby prezentowania, utrwalania i testowania słownictwa na lekcji języka obcego. | Anna Adamczak, Anna Król - Pawelska |
![]() |
||
Aplikacja Explain Everything na lekcji języka polskiego" | Grzegorz Piątas | |
W poszukiwaniu tematu zajęć czyli fizyka wczoraj, dziś i jutro. | Każdy ma w sobie coś z naukowca, ale nie trzeba być geniuszem, aby sprawdzić swoją kreatywność, spostrzegawczość, intuicję i ostrość umysłu. Nowoczesne technologie dają wiele możliwości na stworzenie zagadek. Mogą stać się również kluczem do ich rozwiązania. Nietypowe wskazówki i zagadki wymagające nieszablonowego myślenia pozwolą odnaleźć "klucz". Należy uruchomić wyobraźnię, wyostrzyć zmysły i nauczyć się współpracować. Zobacz więcej | Renata Orlicka |
Robotyka w szkole | Warsztaty pokazujące możliwości wykorzystania robotyki i tabletów na zajęciach projektowych z matematyki, przyrody, informatyki, techniki i fizyki. | Jakub Piasecki |
Każdy ma jakąś historię do opowiedzenia | Zobacz, jak wykorzystać tablety i edukacyjne zestawy klocków do nauki języka polskiego i języków obcych. | Jakub Piasecki |
Matematyka to nie tylko cyferki. |
Jak uatrakcyjnić zajęcia z matematyki w edukacji wczesnoszkolnej? Jak pomóc nauczycielowi w prowadzeniu tych zajęć? Na te pytania odpowiemy podczas warsztatów pokazujących wykorzystanie zestawów MoreToMath w klasie. | Jakub Piasecki |
![]() |
||
Cyfrowa chmura z QNAP | Na zajęciach zaprezentowane zostaną możliwości serwera QNAP jako podstawy cyfrowej chmury w szkole. Uczestnicy poznają w jaki sposób skonfigurować QNAPa, jak nim zarządzać, jak łatwo uruchamiać poszczególne usługi oraz w jaki sposób korzystać z iPadów we współpracy z QNAP w szkole i w domu. | Dariusz Stachecki |
iPad narzędziem pracy psychologa szkolnego. | Tomasz Raginia | |
MATEMATYKA A ARCHITEKTURA - jak to widzą uczniowie? | Podczas warsztatów zaprezentujemy wykorzystanie iPada w projekcie edukacyjnym na lekcji matematyki. Postaramy się udowodnić, istnienie matematyki w architekturze, czego na co dzień nie dostrzegamy. Przebieg działań zaprezentujemy wykorzystując aplikację iTunesU. Wykorzystamy również zestaw aplikacji, takich jak: bookPress, Socrative, Glogster, Google Earth, Tellagami, iClass Shapes, iMovie, Kahoot!. | Izabela Szudra |
Mój drogi Watsonie, mamy iPada i żadna zagadka nie pozostanie nierozwiązana. iPad atrakcyjnym i skutecznym narzędziem na lekcjach języka polskiego | Prezentacja cyklu lekcji poświęconych lekturze z wykorzystaniem różnych aplikacji dostępnych na iPadzie (Pages, Keynote, Simple Mind, Book Creator, iMove, Kathoot). Uczestnicy warsztatów zapoznają się z wynikami pracy uczniów i sami wykonają dowolnie wybrane zadanie. | Anna Przybylska |
"Geometryczne inspiracje w architekturze". Warsztaty z udziałem uczniów klasy 3e. Zabawa z iPadem, maksymalne wykorzystanie dotyku. Warsztat przygotowany w aplikacji iTuns U. Prowadzący: Marzena Lemańska |
![]() |
|
iPad na lekcji chemii |
Zajęcia mają na celu pokazanie sposobu wykorzystania iPada do: - rejestracji przebiegu reakcji chemicznych (np. aparat) - przygotowania pokazu z wykorzystaniem dokonanej rejestracji (Keynote) - wizualizacji przebiegu reakcji chemicznych - uszeregowania oraz sprawdzenia poziomu opanowania wiadomości - rozwiązywanie zadań stechiometrycznych |
Krzysztof Urbaniak |
![]() |