[S6W02] Grafika dla uczniów w różnych odsłonach – dwuwymiarowej 2D (Inkscape) i trójwymiarowej 3D (Tinkercad) – G. Koba, K.Koba-Gołaszewska – Sala 105

Data/Czas
Date(s) - 26/04/2025
13:20 - 14:10

Kategorie


Uczestnicy warsztatów wykonają projekty graficzne w dwóch programach graficznych (Inkscape i Tinkercad), poznając niezbędne do ich wykonania możliwości tych programów na przykładzie ćwiczeń z wybranych podręczników Grażyny Koby, w tym nowych wydań. W Tinkercadzie uczestnicy m.in. utworzą fragment plastra miodu, a następnie przekształcą go w organizer na biurko. Na koniec pokażemy też, jak można zaimportować plik utworzony w programie Inkscape do Tinkercada, przekształcając w ten sposób model 2D w 3D, aby np. przygotować go do wydruku na drukarce 3D.
Aby usprawnić przeprowadzanie zajęć, prosimy osoby, która zapiszą się na te warsztaty, o wcześniejsze założenie darmowego konta nauczyciela do programu Tinkercad: https://www.tinkercad.com (jeśli nie mają Państwo założonego). Własne konto umożliwi Państwu dostęp do wykonanych prac również po zajęciach.
Odbiorcy: Nauczyciele informatyki szkół podstawowych i ponadpodstawowych.

Zainteresowany tym warsztatem? Zgłoś się!

 

1. Jeśli nie jesteś zalogowany, zrób to

Tylko zalogowani uczestnicy konferencji mają możliwość rezerwacji warsztatów.

 

2. Wypełnij formularz zgłoszeniowy i wyślij zgłoszenie

Podaj swoje imię i nazwisko oraz numer telefonu (na wszelki wypadek). Jeśli masz jakieś dodatkowe uwagi, wpisz je w okienku „wiadomość dla organizatora”.

 

3. Odbierz wiadomość e-mail od organizatora

Na Twoją skrzynkę e-mail prześlemy wiadomość z informacją o przyjęciu („rezerwacja w trakcie”) i potwierdzeniu zgłoszenia („rezerwacja potwierdzona”).

 

4. Korzystaj z menu uczestnika konferencji

Spójrz na dół naszej witryny www. Znajdziesz tu menu z linkami do przydatnych informacji. Jeśli jesteś zalogowany, w każdej chwili możesz sprawdzić, na jaki warsztat już się zapisałeś („Moje rezerwacje”).

Rezerwacje

Bilety

Zaloguj sie lub zarejestruj, aby dokonać rezerwacji.

Przejdź do treści